
- (ne)Konference - Inspirativní setkání, výměna zkušeností, seznamování i společné tvoření budoucnosti kontaktních center. 
- Aktuální nabídka  - (ne)Konference pro team leadery kontaktních center - Další (ne)Konference pro team leadery kontaktních center. Tématem (ne)Konference bude „Jak ještě lépe vést své týmy? Jak dlouhodobě zvládat náročnou práci team leadera kontaktního centra?  - (ne)Konference PRODEJ v kontaktních centrech - (ne)Konference PRODEJ je určena těm, kteří jsou zodpovědní za prodej, vedoucím týmů, kde je prodej nedílnou součástí jejich práce i operátorům - prodejcům. Hlavním tématem je hledání odpovědí na otázky jak lépe prodávat na příchozích a odchozích hovorech a jak zvládat tlak na pořád vyšší a vyšší prodejní výsledky.  - (ne)Konference pro manažery kontaktních center - S radostí zveme manažery kontaktních center na jejich (ne)Konferenci jen pro ně! Tématem (ne)Konference je „Jak dlouhodobě budovat úspěšné Kontaktní centrum. Které bude mít výsledky, spokojené zaměstnance i spokojené zákazníky“.  - (ne)Konference pro podpůrné role kontaktních center - Nechceme zapomenout ani na dispečery, metodiky, analytiky ani na trenéry. Na "jejich" (ne)Konferenci chceme hledat odpovědi na celou řadu otázek: Jak nejlépe plánovat směny a řídit provoz? Jak kvalitně školit operátory při tak velké fluktuaci? Jak přehledně vytvářet metodické podklady pro operátory? Jaké reporty dodávat vedení kontaktních center?  - Interní (ne)Konference - Chcete mít (ne)Konferenci jen pro sebe? Žádný problém. Připravíme Vám takovou na míru. Přivezeme hosty, připravíme workshopy, provedeme Vás celým dnem, dodáme účastníkům energii i informace. Zařídíme místo, pozvánky, registrace, vše tak, aby byli všichni účastníci spokojení. 
- Zažili jsme společně  - 23. 5. 2017, hotel Oáza, Říčany - S manažery kontaktních center jsme hledali odpovědi na to, jak vytvořit kontaktní centrum, kde se daří doručovat výsledky a zároveň jsou spokojení zaměstnanci  - 29. 3. 2017, hotel Oáza, Říčany - V březnu proběhla i druhá (ne)Konference pro zástupce z call center. Tentokrát pro operátory.  - 8. 3. 2017, hotel Oáza, Říčany - První (ne)Konferenci jsme připravili pro teamleadery call center. A setkání se náramně vydařilo. V dopoledním bloku jsme měli možnost poslechnout si to, jak vedou svá call centra Česká pojišťovna...  - 6. 10. 2016, hotel Oáza, Říčany - Na začátku jsme se v Říčanech setkali potřetí. Tentokrát pozvání přijali manažeři skoro všech nejvýznamnějších kontaktních center a dokonce i několik jejich šéfů..  - 19. 9. 2016, hotel Oáza, Říčany - V září jsme pokračovali druhým setkáním v centru Oáza v Říčanech, abychom společně přemýšleli a snili o CoolCentrech. Tentokrát se zúčastnili operátoři, teamleadeři, dispečeři...  - 10. 5. 2016, hotel Oáza, Říčany - Začali jsme rozpracovávat náš nový záměr – chceme vytvářet z call center lepší místa pro život. Místa, kam chodí operátoři, teamleadeři, trenéři, pracovníci podpory i jejich manažeři rádi... 
- Co nám řekli účastníci předchozích (ne)Konferencí - Za mne to bylo určitě přínosné. Zaujala mne část, kde jsme si mohli poslechnout, jak to funguje jinde. Celý den byla možnost čerpat zkušenosti vedoucích pracovníků z jiných call center. Bylo dobré se podělit o vlastní zkušenosti s ostatníma a slyšet jejich názory. - Nejlepší byla ta možnost strávit den plný pozitivní energie a otevřenosti s lidmi, kteří řeší to stejné, co každý vedoucí týmu. Možnost bavit se o čemkoli, sbírat zkušenosti, které někde fungují. Možnost být celý den s profíky, kteří předávají své zkušenosti a navzájem se o tom bavit. :) - Otevřená, upřímná komunikace. Malé kruhy super, něco jako pracovní terapie proč a jak, inspirace od ostatních, průřez z jiných firem... jo a jde to dělat s láskou :-), nevšední pracovní zážitek :-), něco jiného, než běžné školení, kde mluví jen přednášející. - Setkání bylo velice inspirativní a poučné. Slyšet a vidět ostatní z „call centrové branže“ vede k zamyšlení a uvědomění si, že tu práci co dělám a kolik vedu lidí, že to vlastně nedělám vůbec špatně :))))) - Nejvíce se mi líbila otevřená, upřímná komunikace, malé kruhy, inspirace od ostatních. Možnost popovídat si a vyměnit zkušenosti s jinými team leadery. - Akce byla přátelská a ukázala mi i zrcadlo co dělám asi špatně a jak bych to chtěla dělat jinak. Teď už je to na mě. Jsem ráda, že jsem tam mohla být :-). - Velmi přátelská a neformální atmosféra, cítila jsem se velmi uvolněně. Hodně zajímavé byly příklady řešení konkrétních situací z vedení agentů – pro mě to bylo velmi obohacující. - Líbilo se mi sledovat myšlenkové pochody ostatních a různorodé názory na dané věci. Plus, že jsem se ještě dozvěděl jinou doporučenou literaturu. Oceňuji sdílení zkušeností o tom, jak to funguje jinde. - Organizace super, vždy byl někdo po ruce, kdo podal informaci, pokud bylo třeba. Parádní bylo, že tam bylo hodně účastníků z různých firem – velmi pestré zkušenosti, odbornost na vysoké úrovni. - Jeden z nejzajímavějších tréninků, na kterém jsem byla – tím, že tam byli team leadeři se stejnou zkušeností. Na celé akci byla výjimečná atmosféra, sdílením, otevřeností, nasazením k práci atd. Odjížděla jsem s pocitem, že mi to něco dalo. Stálo to za to, strávit s tím celý den. Chtěla bych absolvovat znovu něco podobného. - Celý den byl pro mě naprosto nezapomenutelný. Nelíbilo se mi , že jsem večer po akci nemohla usnout, jak jsem musela přemýšlet o všech skvělých nápadech, co jsem za celý den slyšela :-). Byl to skvělý den se skvělými lidmi. Pokud jsi se svojí prací na CC nějak nespokojený, po (ne)Konferenci se to zcela změní! Uvidíš :-) 
© 2023 OpenOne a.s.










