Return to site

(ne)Konference pro team leadery call center

První (ne)Konferenci jsme připravili pro teamleadery call center. A setkání se náramně vydařilo. V dopoledním bloku jsme měli možnost poslechnout si to, jak vedou svá call centra Česká pojišťovna, BNP Paribas (Cetelem) a VZP a mohli jsme s jejich zástupci diskutovat a zjišťovat více ještě v menších kruzích. Odpoledne jsme pak v týmech po 10 členech diskutovali témata, která aktuálně teamleadery v daném týmu nejvíce zajímaly. Diskutovalo se to, jak kdo např. dělá hodnocení hovorů a poskytuje zpětné vazby, sdílely se zkušenosti s tím, jak každý teamleader řeší svůj rozvoj, jaké jsou jeho osobní zkušenosti s fluktuací a úspěchy i neúspěchy v náboru. Každý účastník získal celou řadu konkrétních informací jak to dělají jinde, s čím se (také) potýkají, co se jim osvědčilo, ale i co ne. Nejzajímavější myšlenky a inspirace jsme na závěr sdíleli ve společném velkém kruhu všech účastníků. Ti co zůstávali a přespávali do druhého dne společně u sklenky vína povídali a sdíleli svoje zkušenosti až do pozdních nočních hodin ..:-).

broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image