• Klub team leaderů

    - Komunikace a zvládání konfliktů

  • Jak zlepšit své komunikační dovednosti?

    V čem se dál rozvíjet?

    Jak si na přímou komunikaci s lidmi v týmu najít víc času?

     

    Teamleadeři se na této Coolně naučí, jak co nejlépe kritizovat a být srozumitelní.

    Vydají se za poznáním svých komunikačních pravidel a vytvoří si unikátní „Komunikační hodiny“, které jim ukáží, jak jsou na tom se skutečným praktikováním živé komunikace s týmem. Společně se podíváme na to, jak důležité je při komunikaci sebevědomí a přirozenost.

    V praktickém cvičení si vyzkoušíme, jaká je síla příběhů. Prodiskutujeme, jak by se příběhy daly využít v každodenní práci s týmem. Účastníci se naučí čtyři užitečné dovednosti pro zlepšení svých schopností srozumitelné kritiky.

     

    Účastníci poznají také čtyři hlavní typy konfliktů a odnesou si tipy na praktické řešení konfliktních situací. Zejména poznají, jak v konfliktu hospodařit s emocemi.

    Díky Coolně budou vyzbrojeni pro nadšené zkoušení v praxi.

    Konflikty s nimi už nikdy nebudou stejné jako dřív.

  • V rámci Coolny otevřeme tato témata

    broken image

    Komunikační pravidla

    Účastníci si v rámci diskuze uvědomí své komunikační návyky při práci s týmem. V rámci individuálního úkolu si pak vypracují své vlastní „Komunikační hodiny“, které jim poslouží pro lepší rozhodování a pro zlepšování v oblasti komunikace s týmem.

    broken image

    Síla příběhu a přirozenosti

    Účastníci společně s námi objeví, jak důležité je držet se svého osobitého stylu komunikace. Ukážeme si sílu příběhů a na praktickém cvičení odhalíme, že vypravěčem může být každý. Účastníci dostanou chuť na využití příběhů ve své praxi.

    broken image

    Kritika a srozumitelnost komunikace

    Účastníci se naučí lépe kritizovat a na vlastní kůži se přesvědčí o tom, že vysílač a přijímač není totéž. Odnesou si praktické tipy pro pozitivní kritiku v rámci své práce s týmem.

    broken image

    Typologie konfliktů a jejich zvládání

    S účastníky pojmenujeme čtyři hlavní typy konfliktů a ukážeme jim, jak na ně vyzrát. Zaměříme se na praktické tipy a dovednosti zejména v oblasti zvládání emocí v rámci konfliktních situací.