Klub manažerů kontaktních center
Jako manažeři kontaktních center přímo ovlivňujete to, jak Vaše kontaktní centrum funguje, jaká je v něm kultura, atmosféra, lidské vztahy, jakých dosahuje výsledků. Jak se v něm lidé cítí. Jak se kontaktní centrum i jeho lidé rozvíjí. Máte opravdu velkou odpovědnost. Ale i možnosti.
Připravili jsme speciální program pro menší skupinku manažerů kontaktních center. Jeho smyslem je pomoci Vám s rozvojem Vašeho kontaktního centra. Každé setkání má svoji jasnou strukturu : dozvíte se něco nového z oblasti leadershipu a budování týmové kultury a budete moci sdílet s ostatními manažery kontaktních center. Dozvíte se, jak to dělají oni, co kde jak řeší, co se komu osvědčilo a co ne. To vše v pohodové a přátelské atmosféře.
Jak bude Klub probíhat?
Leaderská témata
Základním pilířem ročního programu pro manažery kontaktních center jsou celodenní setkání, které mají charakter workshopů. Každé ze setkání má své speciální téma. Téma je vždy nejdříve uvedeno teoreticky ze strany našich průvodců. Budou připraveny informace, příklady a příběhy toho, jak úspěšní leadeři vedou své týmy. A pak budeme společně pracovat. Budeme s manažery hledat konkrétní uplatnění teoretických principů a příkladů ve Vašem kontaktních centru, v každodenní leaderské práci účastníků. Workshop vždy zakončíme i "úkoly", ke kterým se svobodně zaváží účastníci do příštího setkání.
Aktuální témata účastníků
Každé setkání věnujeme aktuálním tématům, otázkám a výzvám účastníků. Pojmenujeme u každého v čem by se chtěl posunout a pak budeme v průběhu dne ve společném kruhu hledat rady, názory, informace a podporu. Každý z účastníků tak získá unikátní zpětnou vazbu, rady, doporučení a zkušenosti od ostatních (zkušených) manažerů kontaktních center i našich průvodců.
Jaký bude formát Klubu?
Neformální prostředí a komunikace
Setkání bude šest a budeme se je snažit pořádat primárně offline, a to u nás v OpenOne, v našem "Relaxu", tedy té naprosto nejméně formální místnosti, kterou v OpenOne máme. Pokud osobní setkání možná nebudou, budou probíhat online. Máme zkušenosti a některá setkání Klubu v roce 2020 proběhla online.
Na obou typech setkání jsou "zakázány" obleky, doporučuje se neformální oblečení, takové, v kterém se účastníci cítí dobře.
V Klubu si tykáme a snažíme se pracovat v důvěře a respektu.
Sdílení
Při setkáních se sedí v kruhu. Budeme hlídat, aby každý měl dostatečný prostor, mohl se vyjádřit i se dostalo na jeho dotazy a připomínky. Dozvíte se zkušenosti i odborné názory ostatních účastníků i našich průvodců.
Účastníci
Klub je určen jen pro manažery kontaktních center. Předpokládáme skupinku 8 - 10 účastníků. Z jedné společnosti vždy jen jeden manažer.
Energie a zábava
Celý roční program bude pojat tak, aby to všechny účastníky bavilo. Klíčovými prvky budou inspirativní informace a videa, zamýšlení se ve skupince nad jejich konkrétními uplatněními a využitím osvědčených dovedností a společné sdílení. Každý bude moci přispět svou unikátní energií a zájmem.
Jaká témata v rámci Klubu otevřeme?
Inovace ve vedení kontaktních center
Jaké jsou inovativní způsoby ve vedení kontaktních center? Jak vlastně funguje vnější a vnitřní motivace? Jak využívají vnitřní motivace v jiných kontaktních centrech?
Jak v kontaktním centru rozvíjet kvalitní mezilidské vztahy?
Z dlouholetých průzkumů vyplývá, že jednou ze dvou oblastí, které zdaleka nejvíce ovlivňují spokojenost zaměstnanců v práci, je to, jak se zaměstnanci cítí ve svém týmu. V rámci Klubu se zaměříme právě i na rozvoj mezilidských vztahů ve Vašem kontaktním centru.
Práce s týmem
Jak vypadá můj tým? Jaké v něm jsou vztahy? Jsme spíše pracovní skupina nebo opravdu tým? Co nám jde, co potřebujeme zlepšit?
Jak díky svému "Flow" lépe vést svůj tým?
Toto téma pomůže manažerům pochopit sílu tzv. Flow. Budeme se věnovat tomu, jak nalézt stav, kdy nás práce baví a jde nám od ruky. Jak se do tohoto stavu dostávat a jak v něm co nejdéle vydržet. Protože, když jsme ve Flow, vše jde snadno.
Jak pracovat se stresem?
Všichni se s ním setkáváme, každý s ním pracuje jinak. Vybrali jsme pro manažery kontaktních centrer celou řadu doporučení a nápadů, jak se stresem pracovat. Jak mu předcházet i jak se s ním vypořádat.
Ročním programem Vás provedou
Michal Beránek
„Jsem přesvědčen, že práce manažerů kontaktních center je extrémně náročná. Žádné jiné útvary společností nejsou tak důkladně měřeny a kontrolovány, nejsou na ně kladeny tak náročné požadavky. Chtěli bychom Vám v našem Klubu dát inspiraci, podporu i energii pro to, abyste dokázali svá kontaktní centra rozvíjet. Abyste z nich dělali místa, kam se Vám i Vašim kolegům bude chodit v radosti, kam se budete těšit. Moc rád inspiruji manažery a ukazuji jim "nové" metody vedení a přístupu k týmům a jejich členům. Inspiruji je vnitřní motivací a moc rád podporuji společné hledání jak by toho mohli a dokázali využít oni".
Zdeněk Bohuslav
„Když se člověk rozhodne, že někoho povede, musí se naučit pracovat na svém sebevědomí, komunikaci a empatii. Je to nikdy nekončící práce. Pořád je co zlepšovat. Jsem přesvědčený, že jedním z nejlepších nástrojů pro vlastní rozvoj je sdílení s lidmi v podobných rolích. V rámci našich setkání proudí energie všemi směry, kdo chce, načerpá ji.“
Cena
Cena je uvedena bez DPH
Zájem o účast v Klubu manažerů 2022
© 2017 OpenOne a.s.