
Klub lektorů kontaktních center 2020
Naší vizi cool center, asi znáte..:-). Snažíme se o změnu v oblasti kontaktních center. Připadá nám, že doba řízení přes kvantitativní ukazatele (SLA, obslužnost a prodeje) je již překonána. Že už se v podstatě ve všech kontaktních centrech udělalo i nemožné. A situace je skoro pořád stejná. Vlastně možná spíše horší. Tlak na výsledky kontaktních center neklesá, neklesá ani fluktuace, zato nábor je čím dál tím těžší. Jsme přesvědčení, že změna spočívá ve změně pohledu na cíle, na zavádění prvků vnitřní motivace. Na umožnění větší svobody.
Jednou z oblastí, kde vidíme prostor pro změny, je oblast učení operátorů kontaktních center. Aby se vůbec mohli posadit na telefon (k e-mailu, ...), musí vstřebat opravdu značné množství informací. Zpravidla učení těchto, pro ně naprosto nových informací, trvá více týdnů, někdy i měsíce. Vzdělání potenciálních operátorů je pořád nižší a nižší. Schopnost a ochota se učit je také jiná, než to bývalo dříve. Naučením "vstupních" informací to navíc nekončí. Ve společnostech se neustále mění produkty, procesy, sazebníky i formuláře. A vždy se měnit budou. Takže vše se musí operátoři průběžně doučovat.
Inspirovali jsme se ve "svobodě učení" i obdrženými zpětnými vazbami na CoolWorkshop Učení, který jsme pro lektory udělali v září tohoto roku. A rozhodli jsme se pro lektory kontaktních center připravit speciální cyklus setkání, na kterých chceme nabídnout skupince stálých účastníků možnost inspirovat se od ostatních, co a jak řeší při učení v jejich kontaktních centrech oni, inspirovat se novými metodami a formami učení, které se osvědčily při učení dětí a poradit se s ostatními o tom, co právě řeší, co jim nejde, čím se trápí nebo s čím si nevědí rady.
Jak bude Klub probíhat?
Šest inspirací
Základním pilířem programu pro lektory kontaktních center budou šest společných celodenních coolen. Budou mít speciální téma. Téma bude nejdříve uvedeno teoreticky ze strany naší expertky na učení. Budou připraveny informace, příklady a cvičení na to, jak efektivně a radostně učit. A pak budeme společně pracovat. Budeme s lektory hledat konkrétní uplatnění teoretických principů a příkladů v jejich kontaktních centru, v každodenní lektorské práci účastníků.
Šedesát zkušeností
Každou Coolnu zahájíme sdílením toho, co se komu od posledně podařilo, čím by chtěl inspirovat ostatní, co a jak se dělá v kontaktních centrech účastníků. Konkrétně, detailně. Včetně toho, co se neosvědčilo, kudy nemá cenu jít.
Desítky pohledů na témata účastníků
Třetí částí každé Coolny bude "poradní kruh". Lektoři budou moci otevřít své aktuální téma. Cokoliv co je čeká, s čím si nevědí rady, co řeší a zajímalo by je, jak se na to dívají. Obratem získají od ostatních jejich dary - zkušenosti, pokud něco takového již řešili, upozornění na to, co v tématu vidí, rady, doporučení, na co by se zaměřili oni. Tím, že všichni účastníci budou lektoři, získá každý kvalifikovaný pohled. Navíc otázky druhých mohou pomoci i většině ostatních, ať už okamžitě nebo kdykoliv v budoucnosti.
Osobní návštěva a řešení ve Vašem kontaktním centru
Volitelnou částí programu je i možnost návštěvy našich průvodců ve Vašem kontaktním centru. Smyslem setkání je vidět lektora při práci a poskytnout zpětnou vazbu. Zároveň věnovat lektorům individuální čas a pomoci s tím, co budou aktuálně potřebovat. Nebo popracovat společně s ním a lektorským týmem nad řešením otázky, kterou si vyberete jako prioritní k řešení.
Jaký bude formát Klubu?
Neformální prostředí a komunikace
Všechny Coolny budeme pořádat u nás v OpenOne, v našem "Relaxu", tedy té naprosto nejméně formální místnosti, kterou v OpenOne máme. Budou "zakázány" obleky, doporučuje se neformální oblečení, takové, v kterém se účastníci cítí dobře. Budeme si tykat a budeme se snažit pracovat v důvěře a respektu.
Sdílení
Při setkáních se bude sedět v kruhu. Budeme hlídat, aby každý měl dostatečný prostor, mohl se vyjádřit i se dostalo na jeho dotazy a připomínky. Dozvíte se zkušenosti i odborné názory ostatních účastníků i našich průvodců.
Účastníci
Klub je určen jen pro lektory kontaktních center. Předpokládáme skupinku 8 - 10 účastníků. Z jedné společnosti vždy jen jeden lektor.
Energie a zábava
Celý program bude pojat tak, aby to všechny účastníky bavilo. Klíčovými prvky budou inspirativní informace a cvičení, zamýšlení se ve skupince nad jejich konkrétními uplatněními a využitím osvědčených dovedností a společné sdílení. Každý bude moci přispět svou unikátní energií a zájmem.
Klubem Vás provedou
Lenka Pechátová
"Těší mě podporovat lidi na jejich cestě. Ráda sdílím své zkušenosti, názory, vnímání s ostatními lidmi, inspirace je vždy oboustranná. Baví mě propojovat lidi z různých prostředí. A věřím, že toto a jistě i mnohem víc se bude při našich setkáních dít."
Michal Beránek
„Myslím, že práce operátorů je velmi těžká a náročná. Učit je je pro to možná ještě náročnější. Jsem přesvědčen, že je prostor pro to, aby se učení v kontaktních centrech inovovalo. Aby se zaváděli do praxe takové metody a formy, aby učení bavilo žáky i učitele, aby se obě strany na další učení těšily. Aby si žáci dokázali osvojit "učené" tak, aby se v praxi cítili dobře a jistě."
Cena
Ceny jsou uvedeny bez DPH
Zájem o účast v Klubu lektorů
© 2023 OpenOne a.s.