CoolWorkshop pro manažery a teamleadery kontaktních center
Víte, že pro celou řadu činností kontaktního centra dlouhodobě standardní (vnější) motivace nefunguje?
Že je vhodnější se zaměřit na motivaci vnitřní?
Na co jiného by se měl leader zaměřit, aby takovou vnitřní motivaci podporoval?
Týmy bývají zpravidla řízené, málo již vedené. Metody řízení, které jsme se my učili a do dneška se nadále učí a využívají, jsou založeny na teorii managementu, definovanou před více než 100 lety. Shromáždili jsme nové vědecké poznatky o vedení týmů a chceme se o ně dělit. Se zaměřením na vedení týmů v kontaktních centrech.
Na workshopu se podíváme na jedno z největších paradigmat řízení, které je mylné. Že u všech činností směřujících k výkonu musíme lidi motivovat. Že je nutné dávat cíle, ty kontrolovat a podle plnění za ně ostatní odměňovat. Účastníkům dokážeme, že to tak není. Účastníci dostanou teoretické základy o tom, jak (ne)funguje vnější motivace.
Dozví se, na jakých třech pilířích se doporučuje stavět motivaci vnitřní. Budou moci společně „zapracovat“ na konkrétních nápadech, jak by se daly některé z těchto pilířů rozvíjet v jejich společnostech. A společně probereme to, kde a jak by šlo těchto informací využít ve vašem kontaktních centru.
Program
CoolWorkshop proběhne následovně
10.00 - 11.00
Kdy vnější motivace (ne)funguje?
Účastníky seznámíme s objevem vědy a konkrétními vědeckými závěry týkajícími se motivace lidí v práci. Představíme jim příklady kontaktních center, kde se tyto poznatky potvrzují v praxi.
11.00 - 12.30
Tři pilíře vnitřní motivace, Smysl práce
Podíváme se teoreticky na to, jaké jsou nejdůležitější tři pilíře vnitřní motivace. A podíváme se na první z nich - Smysl práce.
12.30 - 13.30
Oběd
Společný oběd.
13.30 - 15.00
Autonomie
Podíváme se na druhy autonomie, které dávají v kontaktních centrech smysl a budeme diskutovat, jaká konkrétní uplatnění by mohla najít v kontaktních centrech účastníků
Proč přijít?
Dobijete si své teamleaderské baterie.
Znalosti
Dozvíte se o nových trendech a metodách vedení týmů. Takových, které podporují spokojenost zaměstnanců a přitom přinášejí výsledky.
Inspirace
Uslyšíte reálné náhledy a zkušenosti kolegů z jiných firem. Ve velmi otevřené diskuzi budete mít možnost zachytit výborné nápady přenositelné do Vašeho provozu.
Výměna zkušeností
Poznáte se s kolegy z jiných kontaktních center a zažijete je v praxi, budete mít prostor pro řešení vlastních otázek a pochybností. Kruh profesionálů Vám může dát překvapivě snadno jasné odpovědi.
Seznamování
Poznáte nové lidi, budete moci navázat kontakt a vytvořit si síť profesních kolegů, se kterými budete moci i po CoolWorkshopu konzultovat, radit se a sdílet.
Formát CoolWorkshopu
Neformální prostředí
CoolWorkshopy pořádáme v našem "relaxu". Jsou "zakázány" obleky, doporučuje se neformální oblečení, takové, v kterém se účastníci cítí dobře.
Sdílení
Při CoolWorkshopu sedíme v kruhu. Moderátoři hlídají, aby každý měl dostatečný prostor, mohl se vyjádřit i se dostalo na jeho dotazy a připomínky
Účastníci
CoolWorkshop je určen pro manažery a teamleadery kontaktních center. Zpravidla se ho účastní 10-12 účastníků.
Poskytuje prostor ke sdílení reálných a funkčních nápadů a postupů. Účastníci se dozví jak to dělají v jiných call centrech. S čím si kde nevědí rady, co se osvědčilo a co naopak neosvědčilo.
Energie a zábava
CoolWorkshop je pojat tak, aby to hlavně všechny účastníky bavilo. V žádném případě nepůjde o přednášku. Klíčovou formou bude sdílení. Kde bude moci každý přispět svou unikátní energií a zájmem.
CoolWorkshopem Vás provedou
Michal Beránek
„Myslím, že je nejvyšší čas podívat se na desítky let známé a prověřené informace o tom, že bychom členy svých týmů měli "motivovat" jinak než jsme se učili doposud. Podporovat je a vytvářet prostředí kde se rozvíjí vnitřní motivace".
Zdeněk Bohuslav
„Vidím kolem sebe stále více příkladů toho, že vnitřní motivace dokáže přinášet skutečné výsledky a doslova dává zazářit talentům a energii jednotlivců. Jsem přesvědčený, že každý může najít tu svou a pustit se po nové cestě plné úspěchů. “
- Cena
Registrace
© 2023 OpenOne a.s.