• Předvánoční snídaně "svobodomyslných" leaderů kontaktních center

    Přijďte sdílet s ostatními leadery kontaktních center své zkušenosti a názory

  • Naší vizi cool center, asi znáte..:-). Snažíme se o změnu v oblasti kontaktních center. Připadá nám, že doba řízení přes kvantitativní ukazatele (SLA, obslužnost a prodeje) je již překonána. Že už se v podstatě ve všech kontaktních centrech udělalo i nemožné. A situace je skoro pořád stejná. Vlastně horší. Tlak na výsledky kontaktních center neklesá, neklesá ani fluktuace, zato nábor je čím dál tím těžší. Jsme přesvědčení, že změna spočívá ve změně pohledu na cíle a pak na zavádění prvků vnitřní motivace. Na umožnění větší svobody.

     

    V řadě kontaktních center se takové smysluplné aktivity dělají.

    Takové, které navozují "svobodnější" atmosféru.

     

    Na předvánoční snídani se chceme zaměřit na jejich sdílení. Pozvali jsme ty z Vás, o kterých si myslíme, že se o změnu pokouší nebo o ní uvažují.

    Chceme Vám umožnit si svoje zkušenosti a záměry sdílet.

     

    broken image

    Předvánoční snídaně svobodomyslných leaderů kontaktních center

    12.12.2017, v 9.00 hodin

    OpenOne, Praha 7

     

     

  • Cena

    Snídaně je pro účastníky ZDARMA.

  • Registrace

  • Z předchozích snídaní...

    Zkušenosti s náborem, školením a adaptací II.

    12. 4. 2017

    Tentokrát jsme v našem milovaném Relaxu zažili, co to je „mačkat se“. Naší tradiční snídaně se totiž účastnilo 22 osob. Bylo to sezení typu rameno na rameno. Nicméně diskuze byla opět velmi živá, protože tématem byly nábory a onboarding proces, neboli adaptace nováčků.

    Mnozí se shodli, že uchazeči mají dnes o práci tak malý zájem, že často bez omluvy nedorazí na pohovor. Nezabírají ani vtipné inzeráty, dokonce velký úspěch neslaví ani Facebook. Hledali jsme recept na to, jak už při pohovoru poznat, že je někdo „nemakačenko“. Porovnávali jsme nabídky kontaktních center s Lidlem, Kauflandem, ale i s fabrikami.

    Mluvili jsme o odvaze zapojit více nováčky formou samostudia, ale taky o odvaze věřit své intuici a nedělat při náboru zbytečné kompromisy, které se nakonec ukážou jako bolestné a drahé. Zaznívala konstatování, že jít na kontaktní centrum je často poslední volba, které si uchazeči vůbec neváží.

    A řešení? Jednoduché neexistuje. Mnoho střípků zaznělo. Nedělání kompromisů, zvyšování prestiže KC, boj o lepší odměňování, hledání úplně nových pohledů na procesy a typy úvazků.

    A to hlavní?

    Polidštit provozy KC tím, že se nebude všechno důsledně měřit a hlídat. Tedy opět téma důvěry, které jsme z provozů KC skoro vystrnadili, ale určitě ho tam musíme vracet.

    Zkušenosti s náborem, školením a adaptací I.

    1. 3. 2017

     

    OpenOne snídaně k náboru, školení a adaptaci proběhla formou poradního kruhu

    Už jsme si zvykli na to, že snídaně lidí z kontaktních center pořádaná u nás v OpenOne je příjemnou událostí, na kterou se těšíme. Tentokrát jsme naše setkání díky Honzovi Pastejříkovi okořenili novinkou. Celé setkání mělo formát poradního kruhu, ve kterém se postupně každý může vyjádřit ke konkrétnímu tématu. Nikdo není nadřazený. Všichni společně hledají odpovědi. Tento formát dodal setkání určitou vážnost, ale i tak to bylo neformální a přátelské sezení opravdových odborníků s úplně reálnými zkušenostmi a jasnými názory.

    Shodli jsme se například na tom, že operátoři nejsou roboti, proto bychom se k nim tak neměli chovat. Pojmenovali jsme svou osobní odpovědnost za to, aby se postupně zlepšovalo povědomí o práci operátorů a také jejich hmotné podmínky, zejména výše základní mzdy. Peníze na to ve společnostech jsou, jde o neustálý boj za to, aby se pro operátory jejich část uvolnila. Platově soupeříme už i s Lidlem a Kauflandem. Jednoznačná shoda panovala i v tom, že na adaptaci je třeba vyjednat dostatečný čas, protože šikovných lidí je málo a jejich uspěchané uvedení do provozu nic pozitivního nepřinese.

    A zásadní myšlenka? Všichni bychom chtěli kontaktní centra svobodnější, s větší mírou důvěry a osobní odpovědnosti bez nutnosti všechno měřit a kontrolovat. Zjistili jsme, že se mnohdy sami bojíme s tím nějak vážněji začít, nebo nám pro takový začátek chybí opora u manažerů a kolegů. Svoboda zkrátka souvisí s odvahou. Kde ji hledat? Třeba na podobných setkáních. Můžeme toho změnit víc, než si myslíme!