• (ne)Konference pro podpůrné role kontaktních center

     

     

  • Jak nejlépe plánovat směny a řídit provoz? Jak kvalitně školit operátory při tak velké fluktuaci? Jak přehledně vytvářet metodické podklady pro operátory? Jaké reporty dodávat vedení kontaktních center?

     

    Naším cílem je neustále hledat a měnit kulturu, nastavení procesů a celkovou logiku kontaktních center tak, aby se kontaktní centra stala prostředími, ve kterých manažeři, teamleadeři, dispečeři, trenéři, operátoři i všichni ostatní dokáží dlouhodobě pracovat a mít svoji práci rádi. Uplatňovat své talenty, mít přátelské vztahy, cítit smysl své práce, svoji užitečnost. Mít výsledky. A především zajišťovat spokojenost klientů, kteří se na kontaktní centra obracejí.

     

    (ne)Konference pro podpůrné role kontaktních center je určena dispečerům, trenérům, metodikům, plánovačům směn a ostatním, bez kterých by se některá kontaktní centra neobešla. Budeme sdílet a diskutovat o tom, jak sladit požadavky na výsledky pracovníků kontaktních center se spokojeností vedení kontaktního centra i klientů. Zda a jak změnit náhled na fungování v nich. Jak plánovat, jak trénovat, jak podporovat, jak analyzovat.

     

    Jsme přesvědčení, že si i pracovníci podpůrných rolí kontaktních center zaslouží mít svůj „prostor“, svoji (ne)Konferenci, kde se mohou hledáním receptu společně věnovat. Kde se potkají se specialisty z jiných kontaktních center. Zjistí jaké to je jinde, jaké ostatní zkušenosti, jak oni zvládají svoji práci, jak se vypořádávají s každodenními problémy, se stresem, s odchody, s nábory, se školením i tlakem na lepší a lepší výsledky. Odvezou si řadu inspirací a informací jak to dělají jinde . Naberou energii, možná si i trochu odpočinou od každodenního stresu. Nebudou jen sedět a poslouchat, budou moci sdílet, předávat své zkušenosti, ptát se a zjišťovat.

  • Co nám řekli účastníci předchozích (ne)Konferencí

    Za mne to bylo určitě přínosné. Zaujala mne část, kde jsme si mohli poslechnout, jak to funguje jinde. Celý den byla možnost čerpat zkušenosti vedoucích pracovníků z jiných call center. Bylo dobré se podělit o vlastní zkušenosti s ostatníma a slyšet jejich názory.

    Nejlepší byla ta možnost strávit den plný pozitivní energie a otevřenosti s lidmi, kteří řeší to stejné, co každý vedoucí týmu. Možnost bavit se o čemkoli, sbírat zkušenosti, které někde fungují. Možnost být celý den s profíky, kteří předávají své zkušenosti a navzájem se o tom bavit. :)

    Otevřená, upřímná komunikace. Malé kruhy super, něco jako pracovní terapie proč a jak, inspirace od ostatních, průřez z jiných firem... jo a jde to dělat s láskou :-), nevšední pracovní zážitek :-), něco jiného, než běžné školení, kde mluví jen přednášející.

    Setkání bylo velice inspirativní a poučné. Slyšet a vidět ostatní z „call centrové branže“ vede k zamyšlení a uvědomění si, že tu práci co dělám a kolik vedu lidí, že to vlastně nedělám vůbec špatně :)))))

    Nejvíce se mi líbila otevřená, upřímná komunikace, malé kruhy, inspirace od ostatních. Možnost popovídat si a vyměnit zkušenosti s jinými team leadery.

    Akce byla přátelská a ukázala mi i zrcadlo co dělám asi špatně a jak bych to chtěla dělat jinak. Teď už je to na mě. Jsem ráda, že jsem tam mohla být :-).

    Velmi přátelská a neformální atmosféra, cítila jsem se velmi uvolněně. Hodně zajímavé byly příklady řešení konkrétních situací z vedení agentů – pro mě to bylo velmi obohacující.

    Líbilo se mi sledovat myšlenkové pochody ostatních a různorodé názory na dané věci. Plus, že jsem se ještě dozvěděl jinou doporučenou literaturu. Oceňuji sdílení zkušeností o tom, jak to funguje jinde.

    Organizace super, vždy byl někdo po ruce, kdo podal informaci, pokud bylo třeba. Parádní bylo, že tam bylo hodně účastníků z různých firem – velmi pestré zkušenosti, odbornost na vysoké úrovni.

    Jeden z nejzajímavějších tréninků, na kterém jsem byla – tím, že tam byli team leadeři se stejnou zkušeností. Na celé akci byla výjimečná atmosféra, sdílením, otevřeností, nasazením k práci atd. Odjížděla jsem s pocitem, že mi to něco dalo. Stálo to za to, strávit s tím celý den. Chtěla bych absolvovat znovu něco podobného.

    Celý den byl pro mě naprosto nezapomenutelný. Nelíbilo se mi , že jsem večer po akci nemohla usnout, jak jsem musela přemýšlet o všech skvělých nápadech, co jsem za celý den slyšela :-). Byl to skvělý den se skvělými lidmi. Pokud jsi se svojí prací na CC nějak nespokojený, po (ne)Konferenci se to zcela změní! Uvidíš :-)

  • Program

    (ne)Konference proběhne následovně

    9.30 - 10.00

    Registrace účastníků

    10.00 - 11.30

    „Best practice“

    představení vybraných kontaktních center, prezentace toho nejlepšího, co u nich dělají

    11.30 - 12.30

    Diskuse

    diskuse s přednášejícími s možností doptat se na detaily a vyzvědět více

    12.30 - 14.00

    Oběd

    společný oběd

    14.00 - 16.30

    Práce v kruzích

    společná práce v kruhu na vybrané téma podle aktuálních priorit účastníků (v průběhu přestávka podle potřeb členů kruhu)

    16.30 - 17.00

    Sdílení závěrů

    společné sdílení závěrů z práce v kruzích mezi všemi účastníky (ne)Konference

  • Formát (ne)Konference

    Neformální prostředí

    (ne)Konference pořádáme na takových místech, kde se cítíme dobře. Jsou "zakázány" obleky, doporučuje se neformální oblečení, takové, v kterém se účastníci cítí dobře.

    Účastníci

    (ne)Konference je určena pro manažery kontaktních center. Zpravidla se ho účastní 20 - 30 účastníků.

    Práce v kruzích

    Poskytuje prostor ke sdílení reálných a funkčních nápadů a postupů. Účastníci se dozví jak to dělají v jiných kontaktních centrech. S čím si kde nevědí rady, co se osvědčilo a co naopak neosvědčilo.

    Základem (ne)Konference je práce v kruzích po zhruba 10 účastnících. Témata si stanovuje každý kruh podle toho, co nejvíce aktuálně účastníky pálí. Zpravidla se diskutuje a sdílí jak to udělat tak, aby to členy týmu bavilo a zároveň tým mělo kontaktních centrum/tým výsledky, jak předávat správně zpětnou vazbu a zároveň se z toho nezbláznit, jak si plánovat čas a být efektivní, jak se osobně rozvíjet a budovat si návyky, jak nabírat nové členy týmu a jak zabránit fluktuaci operátorů. Moderátoři hlídají, aby každý měl dostatečný prostor, mohl se vyjádřit i se dostalo na jeho dotazy a připomínky​

    Energie a zábava

    (ne)Konference je pojata tak, aby to hlavně všechny účastníky bavilo. V žádném případě nepůjde o přednášku. Klíčovou formou je sdílení. Kde každý přispívá svou unikátní energií a zájmem.

  • (ne)Konferencí Vás provedou

    Zdeněk Bohuslav

    „Věřím, že v sobě máme každý veliké poklady a pomáhám je vynášet na světlo a nechat zazářit. Moc rád objevuji netradiční cesty a přístupy.“

    Michal Beránek

    „Do workshopů vnáším své znalosti (informace) a zkušenosti (příběhy) s budováním sebeřídících týmů a 'svobodné' kultury. Kultury založené na úctě k člověku a jeho práci. Kultury, kde práce může být zábavou, kde se podporují individuální talenty, podporuje se co největší smysluplnost práce každého a dbá se na vzájemné vztahy.“

  • Proč přijít?

    Získáte energii, chuť do práce i radost ze života.

    Inspirace

    Uslyšíte příběhy o tom, jak to dělají jinde. S jakými úskalími se perou, co se jim daří, co ne, čím si prošli, co se jim osvědčilo a co ne.

    Společné tvoření

    Zapojíte se do diskuse v kruhu, který si vyberete. Na téma, které si zvolíte. Budete se moci přímo zapojit do jeho řešení.

    Výměna zkušeností

    Poznáte specialisty z řady jiných kontaktních center, se kterými budete moci sdílet své zkušenosti a názory.

    Seznamování

    Poznáte spoustu nových lidí, budete moci navázat kontakt a vytvořit si síť profesních kolegů, se kterými budete moci i po (ne)Konferenci konzultovat, radit se a sdílet.

  • Cena

    Cena uvedena bez DPH.

  • Registrace

    All Posts
    ×