•  

     

    Klub team leaderů

    - Hodnocení hovorů a zpětná vazba

  • K čemu využít náslechy hovorů, aby to dávalo dlouhodobě smysl?

    Jak je provádět tak, aby se z toho teamleadeři nezbláznili?

    Jak poskytovat operátorům radostnou zpětnou vazbu?

     

    Hodnocení hovorů a Zpětná vazba bývají dvě velmi důležité činnosti teamleaderů. V rámci této Coolny se na ně chceme podívat inovativním způsobem a podělit se se všemi účastníky o ty úplně nejlepší vychytávky, které práci s nahrávkami a předáním zpětné vazby dělají zábavnou a úspěšnou zároveň.


    CoolWorshop poskytne prostor ke sdílení reálných a funkčních nápadů a postupů. Účastníci se dozví jak dělají náslechy v jiných call centrech, co hodnotí, jak hodnotí, jak často, jakou formou. S čím si kde nevědí rady, co se osvědčilo a co naopak neosvědčilo.

     

    Poslechneme si reálné hovory. Podíváme se na ně i jinými, než klasickými způsoby hodnocení.

     

  • V rámci Coolny otevřeme tato témata

    Smysl hodnocení, výběr nahrávek, příprava, poslech a zhodnocení

    Nejprve si vyjasníme samotný smysl poslouchání nahrávek. Následovat bude otevřená diskuze nad nejlepší praxí ve výběru nahrávek k hodnocení, přípravě, poslechu a zhodnocení.

     

    Můžete se těšit na to, že se pobavíme o délce hovorů, emocích, technice poslechu, časových značkách a zejména o osvědčených formulářích pro zhodnocení. Vše proběhne jako moderovaná diskuze v kruhu účastníků.

    Vyhodnocení konkrétní nahrávky

    Společně si pustíme tři nahrávky a zkusíme je vyhodnotit, pobavíme se společně o tom, co je dobře a co špatně.

    Smysl zpětné vazby, příprava a záznam výsledku

    Zastavíme se u zpětné vazby a technik jejího poskytování, osobní psychohygieny, vizualizace a sledování posunu u jednotlivých operátorů. Vše formou moderované diskuze v kruhu účastníků.

    All Posts
    ×