•  

     

    Klub manažerů kontaktních center 2019

  • Jak bude Klub probíhat?

    Tři leaderské workshopy

    Základním pilířem ročního programu pro manažery kontaktních center budou tři společné celodenní workshopy. Každý z nich bude mít speciální téma. Téma bude nejdříve uvedeno teoreticky ze strany našich průvodců. Budou připraveny informace, příklady a příběhy toho, jak úspěšní leadeři vedou své týmy. A pak budeme společně pracovat. Budeme s Vámi hledat konkrétní uplatnění teoretických principů a příkladů ve Vašem kontaktních centru, v každodenní leaderské práci účastníků. Workshop vždy zakončíme i "úkoly", ke kterým se svobodně zaváží účastníci do příštího setkání.

    Jedno "koučovací" setkání nad aktuálními problémy účastníků

    Jedno setkání věnujeme aktuálním problémům a výzvám účastníků. Pojmenujeme u každého z Vás v čem by potřebovali pomoc a pak budeme v průběhu dne ve společném kruhu hledat rady, názory, informace a podporu. Každý z Vás tak získá unikátní zpětnou vazbu, rady, doporučení a zkušenosti od ostatních (zkušených) účastníků i našich průvodců.

    Návštěva ve Vašem kontaktním centru

    Volitelnou částí programu je i možnost návštěvy jednoho z našich průvodců ve Vašem kontaktním centru. Smyslem setkání je vidět Vás při práci se svým týmem a poskytnout Vám zpětnou vazbu. Zároveň Vám věnovat individuální čas a pomoci Vám s tím, co bude aktuálně potřebovat. Nebo popracovat společně s Vámi a Vašim týmem nad řešením otázky, kterou si vyberete jako prioritní k řešení.

  • Jaký bude jeho formát?

    Neformální prostředí a komunikace

    Workshopy budeme pořádat u nás v OpenOne, v našem "Relaxu", tedy té naprosto nejméně formální místnosti, kterou v OpenOne máme. Budou "zakázány" obleky, doporučuje se neformální oblečení, takové, v kterém se účastníci cítí dobře. Budeme si tykat a budeme se snažit pracovat v důvěře a respektu.

    Sdílení

    Při setkáních se bude sedět v kruhu. Budeme hlídat, aby každý měl dostatečný prostor, mohl se vyjádřit i se dostalo na jeho dotazy a připomínky. Dozvíte se zkušenosti i odborné názory ostatních účastníků i našich průvodců.

    Účastníci

    Klub je určen jen pro manažery kontaktních center. Předpokládáme skupinku 8 - 10 účastníků. Z jedné společnosti vždy jen jeden manažer.

     

    Energie a zábava

    Celý roční program bude pojat tak, aby to všechny účastníky bavilo. Klíčovými prvky budou inspirativní informace a videa, zamýšlení se ve skupince nad jejich konkrétními uplatněními a využitím osvědčených dovedností a společné sdílení. Každý bude moci přispět svou unikátní energií a zájmem.

  • Jaká budou témata odborných workshopů?

    Jak díky svému "Flow" lépe vést svůj tým?

    Tento workshop Vám pomůže pochopit sílu tzv. Flow. Budeme se věnovat tomu, jak nalézt stav, kdy nás práce baví a jde nám od ruky. Jak se do tohoto stavu dostávat a jak v něm co nejdéle vydržet. Protože, když jsme ve Flow, vše jde snadno.

    Inovace ve vedení kontaktních center

    Jaké jsou inovativní způsoby ve vedení kontaktních center? Jak vlastně funguje vnější a vnitřní motivace? Jak využívají vnitřní motivace v jiných kontaktních centrech?

    Jak ve Vašem kontaktním centru rozvíjet kvalitní mezilidské vztahy?

    Z dlouholetých průzkumů vyplývá, že jednou ze dvou oblastí, které zdaleka nejvíce ovlivňují spokojenost zaměstnanců v práci, je to, jak se zaměstnanci cítí ve svém týmu. Na tomto workshopu se zaměříme právě na rozvoj mezilidských vztahů ve Vašem kontaktním centru.

  • Ročním programem Vás provedou

    Michal Beránek

    „Jsem přesvědčen, že práce manažerů kontaktních center je extrémně náročná. Žádné jiné útvary společností nejsou tak důkladně měřeny a kontrolovány, nejsou na ně kladeny tak náročné požadavky. Chtěli bychom Vám v našem Klubu dát inspiraci, podporu i energii pro to, abyste dokázali svá kontaktní centra rozvíjet. Abyste z nich dělali místa, kam se Vám i Vašim kolegům bude chodit v radosti, kam se budete těšit. Moc rád inspiruji manažery a ukazuji jim "nové" metody vedení a přístupu k týmům a jejich členům. Učím je o vnitřní motivaci a společně hledáme jak by toho mohli a dokázali využít oni".

    Zdeněk Bohuslav

    „Když se člověk rozhodne, že někoho povede, musí se naučit pracovat na svém sebevědomí, komunikaci a empatii. Je to nikdy nekončící práce. Pořád je co zlepšovat. Jsem přesvědčený, že jedním z nejlepších nástrojů pro vlastní rozvoj je sdílení s lidmi v podobných rolích. V rámci našich setkání proudí energie všemi směry, kdo chce, načerpá ji.“

  • Cena

    Cena je uvedena bez DPH

  • Zájem o účast v Klubu manažerů 2019

    All Posts
    ×