•  

     

    Jak ve svém kontaktním centru rozvíjet kvalitní mezilidské vztahy?

  •  

    Z dlouholetých průzkumů vyplývá, že jednou ze dvou oblastí, které zdaleka nejvíce ovlivňují spokojenost zaměstnanců v práci, je to, jak se zaměstnanci cítí ve svém týmu. Jaké na jejich pracovišti panují vztahy s nejbližšími spolupracovníky. To dokáže přebít i finanční (ne)motivaci a celou řadu procesních problémů a jiných demotivačních faktorů.

     

    Práce managementu, vedoucích týmů i operátorů kontaktních center je těžká a prostředí velmi náročné. Fluktuace velká. A právě to, jak fungují vztahy v týmech, do kterých manažeři, vedoucí týmů i operátoři patří, je může udržet spokojenější a fluktuaci snižovat. S rozvojem vztahů na pracovišti se přitom moc nepracuje. V lepším případě se udělá jednou za rok nějaký teambuilding..:-). Přitom lze v každodenním životě kontaktního centra a v každodenní práci manažerů, vedoucích pracovníků i team leaderů dělat maličkosti, které významnou měrou ke kvalitním vztahům mezi členy týmů přispívají.

     

    Na tomto workshopu se zaměříme právě na rozvoj mezilidských vztahů. Využijeme principů Johna Gottmana – psychologa, jež svůj život zasvětil vědeckému zkoumání partnerských vztahů. Využijeme poznatků vědy o stavebních kamenech partnerství a mnohých důležitých souvislostech. Poskytneme Vám možnost pochopení vztahů mezi lidmi v celkovém kontextu a umožníme porozumění celé řadě mechanismů, které ovlivňují jejich kvalitu. Představíme Vám konkrétní možnosti, jak partnerství s členy svého týmu a mezi členy svého týmu podporovat v každodenním životě. A tím vytvářet velmi silnou platformu, která dlouhodobě podpoří spokojenost Vašich zaměstnanců.

  • Program

    9.00 - 10.30

    Znalosti druhých

    V tomto bloku se podíváme na to, jak je u kvalitních vztahů důležité znát členy svého týmu. Představíme doporučení, co byste mohli konkrétního dělat, abyste podporovali vzájemní poznávání se členů svých týmů.

    10.30 - 12.00

    Vděčnost a oceňování

    Navážeme pohledem na důležitost "chválení". Sami na sobě si vyzkoušíte najít své klíčové leaderské superschopnosti i to, jak se projevují. Představíme doporučení, jaké konkrétní aktivity by se měli v kontaktních centrech dělat, aby se vděčnosti a oceňování podporovaly.

    12.00 - 13.00

    Oběd

    13.00 - 14.00

    Vstřícnost

    V dalším bloku se podíváme na naslouchání. Vyzkoušíme si, jak se lidé cítí na poradách v různých případech, podle toho, jak je poskytována pozornost. Projdeme si opět doporučení, co konkrétního dělat, aby se vstřícnost podporovala.

    14.00 - 15.00

    Druhý je partner nikoliv soupeř

    Tady se blíže podíváme na to, kdy a jak druhým dát možnost jejich vlivu a umožnit jim možnost ovlivňovat prostředí ve své práci. Blíže si i řekneme, jak správně pracovat s principy delegování. Podíváme se na to, jak to dělat, aby to bylo zdravé a podporovalo to kvalitní vztahy. Na konkrétním cvičení si ukážeme, jak nezneužít role šéfa a řešit s členy svého týmu problém tak, aby se členové týmu cítili přijímáni a slyšeni.

    15.00 - 16.00

    Neutralizace čtyř jezdců apokalypsy

    Na závěr workshopu se podíváme na to, co určitě nedělat a jak správně poskytovat zpětnou vazbu. Tak, aby neměla druhá strana pocity neoprávněné kritiky, pohrdání a aby nepřešla do defenzívy .

    All Posts
    ×