• CoolWorkshop pro manažery, team leadery (supevisory) a vedoucí týmů kontaktních center

  • Klíčem pro zlepšování je prostředí důvěry. Jeho hlavním faktorem je otevřená komunikace.

     

    Jako šéfové chceme, aby členové našich týmů byli angažovaní, pracovití, otevření, spolehliví. Klíčem k celé řadě těchto postojů je důvěra. A té nelze dosáhnout bez otevřené, někdy až extrémně otevřené komunikace.

     

    Jak to dělají v Applu, Googlu, ale i v některých kontaktních centrech v České republice, jaké s tím máme zkušenosti i u nás, v OpenOne?

     

    Na tomto CoolWorkshopu se podíváme na několik oblastí, kterými lze podpořit otevřenou komunikaci a tím důvěrné prostředí a tím to, že členové týmu začnou fungovat úplně jinak. Podíváme se na to, jak budovat zdravé vztahy, kde je schopnost otevřeně komunikovat standardem. Na to, jak poskytovat zpětnou vazbu, aby to všechny bavilo. Na to, jak zařídit, aby členové týmu chtěli podávat výkon a nemuseli jsme je do něj nutit a kontrolovat a místo toho jim mohli věřit. A nakonec se podíváme i na to, jak dosahovat výsledků bez toho, aniž byste museli lidem říkat, co mají dělat.


     

  • Program

    10.00 - 11.00

    Budování dlouhodobě zdravých vztahů

    Klíčem k výsledkům jsou vztahy. Podíváme se na to, co dělat v týmech kontaktních center pro rozvoj zdravých vztahů.

    11.00 - 12.00

    Podpora zpětné vazby

    Ono se to řekne zpětná vazba. Dost často se stává, že obě strany jdou na setkání k zpětné vazbě vystresování, s obavami, s úzkostí. Jde to i jinak. Tak, aby se na takové setkání obě strany těšily.

    12.00 - 13.00

    Oběd

    Společný oběd.

    13.00 - 14.00

    Vnitřní motivace

    Můžeme vymýšlet různé soutěže a motivace, abychom stimulovali členy svých týmů k výkonu. Ale můžeme se vydat i na cestu poznání jejich individuální vnitřní motivace a nastavit takové prostředí, kde členové týmu podávají výkony, protože chtějí.

    14.00 - 15.00

    Dosahování týmových výsledků

    Dosahovat výsledků lze i tak, že nenařizujete lidem, jak to mají dělat.

  • Proč přijít?

    Přijďte se něco nového dozvědět!

    Inspirace

    Uslyšíte reálné příběhy, poznatky vědy i zkušenosti z jiných firem i jiných kontaktních center. V otevřené diskuzi budete mít možnost zachytit nápady přenositelné do Vašeho provozu.

    Výměna zkušeností

    Poznáte se s kolegy - leadery z jiných kontaktních center, zažijete je v praxi, budete mít prostor pro řešení vlastních otázek a pochybností. Kruh profesionálů Vám může dát překvapivě snadno jasné odpovědi.

    Seznamování

    Poznáte nové lidi, budete moci navázat kontakt a vytvořit si síť profesních kolegů, se kterými budete moci i po CoolWorkshopu konzultovat, radit se a sdílet.

  • Jaký je formát CoolWorkshopu?

    Neformální prostředí

    CoolWorkshop pořádáme v našem "relaxu". Jsou "zakázány" obleky, doporučuje se neformální oblečení, takové, v kterém se účastníci cítí dobře.

    Sdílení

    Při CoolWorkshopu sedíme v kruhu. Hlídáme, aby každý měl dostatečný prostor, mohl se vyjádřit i se dostalo na jeho dotazy a připomínky.

    Účastníci

    Tento CoolWorkshop je určen výhradně pro leadery kontaktních center. Zpravidla se ho účastní 10-12 účastníků z různých kontaktních center.

    Energie a zábava

    CoolWorkshop je pojat tak, aby to hlavně všechny účastníky bavilo. V žádném případě nejde o jen o čistou přednášku. Jeho základem je sdílení zkušeností, názorů a poradní kruh.

  • CoolWorkshopem Vás provedou

    Michal Beránek

    „Dost často jsme přesvědčeni, že máme v našich týmech "jiné“ lidi, kteří nejsou schopní být samostatní, spolehliví, výkonní, otevření. Vyzkoušel jsem si, že dost často to je v nás. Když změníme přístup a vytvoříme důvěrné prostředí, změníme se, začnou se někteří lidé měnit také. Hodně krát jsem byl překvapen, jaký potenciál v členech mého týmu byl skryt, než jsem změnil svůj přístup a zaměřil se na budování prostředí důvěry a otevřené komunikace."

    Zdeněk Bohuslav

    „S moha lidmi jsem zažil, jak se rozzářili, když věnovali píli nalezení osobního smyslu práce. Jsem přesvědčený, že to může přinášet skvělé věci do života. Inspirativní propojení smyslu a služby podřízeným může od základů proměnit mnoho pracovních týmů. Jsem moc rád, že k tomu mohu tímto workshopem přispět.“

  • Cena

    je uvedena bez DPH

  • Registrace

    All Posts
    ×