• Komunikace a zvládání konfliktů v Kontaktních centrech

  • Jak zlepšit své komunikační dovednosti?

    V čem se dál rozvíjet?

    Jak si na přímou komunikaci s lidmi v týmu najít víc času?

     

    Leadeři se naučí, jak co nejlépe kritizovat a být srozumitelní.

    Vydají se na workshopu za poznáním svých komunikačních pravidel a vytvoří si unikátní „Komunikační hodiny“, které jim ukáží, jak jsou na tom se skutečným praktikováním živé komunikace s týmem. Společně se podíváme na to, jak důležité je při komunikaci sebevědomí a přirozenost.

    V praktickém cvičení si vyzkoušíme, jaká je síla příběhů. Prodiskutujeme, jak by se příběhy daly využít v každodenní práci s týmem. Účastníci se naučí čtyři užitečné dovednosti pro zlepšení svých schopností srozumitelné kritiky.

     

    Účastníci poznají také čtyři hlavní typy konfliktů a odnesou si tipy na praktické řešení konfliktních situací. Zejména poznají, jak v konfliktu hospodařit s emocemi.

    Díky workshopu budou vyzbrojeni pro nadšené zkoušení v praxi.

    Konflikty s nimi už nikdy nebudou stejné jako dřív.

  • Program

    CoolWorkshop proběhne následovně

    10.00 - 11.00

    Komunikační pravidla

    Účastníci si v rámci diskuze uvědomí své komunikační návyky při práci s týmem. V rámci individuálního úkolu si pak vypracují své vlastní „Komunikační hodiny“, které jim poslouží pro lepší rozhodování a pro zlepšování v oblasti komunikace s týmem.

    11.00 - 12.00

    Síla příběhu a přirozenosti

    Účastníci společně s námi objeví, jak důležité je držet se svého osobitého stylu komunikace. Ukážeme si sílu příběhů a na praktickém cvičení odhalíme, že vypravěčem může být každý. Účastníci dostanou chuť na využití příběhů ve své praxi.

    12.00 - 13.00

    Oběd

    Společný oběd.

    13.00 - 14.00

    Kritika a srozumitelnost komunikace

    Účastníci se naučí lépe kritizovat a na vlastní kůži se přesvědčí o tom, že vysílač a přijímač není totéž. Odnesou si praktické tipy pro pozitivní kritiku v rámci své práce s týmem.

    14.00 - 15.00

    Typologie konfliktů a jejich zvládání

    S účastníky pojmenujeme čtyři hlavní typy konfliktů a ukážeme jim, jak na ně vyzrát. Zaměříme se na praktické tipy a dovednosti zejména v oblasti zvládání emocí v rámci konfliktních situací.

  • Proč přijít?

    Přijďte se něco nového dozvědět!

    Inspirace

    Uslyšíte reálné příběhy, poznatky vědy i zkušenosti kolegů z jiných firem. Ve velmi otevřené diskuzi budete mít možnost zachytit výborné nápady přenositelné do Vašeho provozu.

    Výměna zkušeností

    Poznáte se s kolegy - leadery z jiných kontaktních center, zažijete je v praxi, budete mít prostor pro řešení vlastních otázek a pochybností. Kruh profesionálů Vám může dát překvapivě snadno jasné odpovědi.

    Seznamování

    Poznáte nové lidi, budete moci navázat kontakt a vytvořit si síť profesních kolegů, se kterými budete moci i po CoolWorkshopu konzultovat, radit se a sdílet.

  • Formát CoolWorkshopu

    Neformální prostředí

    CoolWorkshopy pořádáme v našem "relaxu". Jsou "zakázány" obleky, doporučuje se neformální oblečení, takové, v kterém se účastníci cítí dobře.

    Sdílení

    Při CoolWorkshopu sedíme v kruhu. Moderátoři hlídají, aby každý měl dostatečný prostor, mohl se vyjádřit i se dostalo na jeho dotazy a připomínky

    Účastníci

    CoolWorkshop je určen pro manažery a teamleadery kontaktních center. Zpravidla se ho účastní 10-12 účastníků.

     

    Poskytuje prostor ke sdílení reálných a funkčních nápadů a postupů. Účastníci se dozví jak to dělají v jiných call centrech. S čím si kde nevědí rady, co se osvědčilo a co naopak neosvědčilo.

    Energie a zábava

    CoolWorkshop je pojat tak, aby to hlavně všechny účastníky bavilo. V žádném případě nepůjde o přednášku. Klíčovou formou bude sdílení. Kde bude moci každý přispět svou unikátní energií a zájmem.

  • CoolWorkshopem Vás provedou

    Zdeněk Bohuslav

    „Myslím si, že na naší komunikaci s okolím záleží skoro všechno. Taky si myslím, že pilování komunikace je celoživotní zábava a nikdy to nemůžeme mít „hotové“. Snažím se v tomto workshopu přívětivě předat některé velmi funkční návyky pro zvládání konfliktů a pro srozumitelné komunikování obecně.“

    Michal Beránek

    „Slyším všude volání po zlepšení komunikace. Nejde podle mě jinak, než začít u sebe. Leadery, kteří si toto uvědomí, chceme na tomto workshopu inspirovat, přinést jim informace a představit různé techniky na to, aby jejich komunikace byla lepší. Tím se bude moci začít zlepšovat v jejich společnostech i ta týmová (firemní)."

  • Cena

    Cena je uvedena bez DPH

  • Registrace

    All Posts
    ×