Return to site

První letošní veřejná Coolna

První letošní coolna se věnovala tématu Hodnocení hovorů a poskytování Zpětné vazby operátorům v kontaktních centrech. Nejdříve jsme se podívali na to, jak je důležité mít jasno ve smyslu proč vůbec hovory hodnotíme. Potřebujeme kontrolovat? Rozvíjet? Hlídat kvalitu? Nebo co vlastně? A co všechno vlastně? Pak jsme se podívali na to, jak je důležité mít na rozvoj a učení čas. Představili jsme i sdíleli zkušenosti s tím, jak hovory k náslechům vybírat. Poslouchali jsme i konkrétní hovory účastníků a na těchto konkrétních reálných případech diskutovali o různých způsobech a metodách hodnocení. Poslední část coolny jsme věnovali tipům a příkladům povedených zpětných vazeb. Uteklo to jako voda, bylo nám s účastníky moc dobře. Byli upřímní, aktivní, zapojovali se, sdíleli. A z toho máme vždycky radost a je nám potěšením takovou coolnou účastníky provázet.

All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OK