Return to site

Coolna Hodnocení hovorů a zpětná vazba byla plná tvoření

Když se sejde skvělá skupina tvořivých lidí, dějí se vždycky velké věci. Na začátku října se to povedlo u nás v OpenOne. Společně se zástupci čtyř společností jsme se věnovali tvoření úplně nového pohledu na tuto standardní oblast práce kontaktních center. Vyzkoušeli jsme si hledání smyslu hodnocení a zpětné vazby, nasdíleli zkušenosti s výběrem nahrávek, poslechem, zápisem i formuláři. Jeden nový formulář jsme na místě společně vytvořili. Zažili jsme hodnocení jedním slovem, hodnocení jako myšlenkovou mapu, hodnocení jako dopis zákazníka a dokonce i hodnocení jako obrázek či pantomimu. Shodli jsme se na tom, že nejdůležitější na zpětné vazbě je učení a chuť operátora k práci na zlepšování. Krásně nám v tom pomohlo TED video Eduarda Bricena. Krásné, tvořivé setkání plné energie a radosti z práce. Díky všem spolutvůrcům.

All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OK