Return to site

Celodenní workshop se zákaznickým centrem pojišťovny Axa

Bylo nám ctí a potěšením provést leadery zákaznického centra a digitalizace dokumentů celodenním workshopem. V dopolední části jsme se věnovali tématu vnitřní motivace a tomu, jaké nové metody vedení se objevují v call centrech v České republice. V odpolední části pak došlo na "vděčnost" a společné tvoření vize budoucnosti zákaznického centra. Ceníme si zapojení všech, upřímnosti, otevřenosti, zápalu i zajímavých diskusí! Držíme zákaznickému centru i oddělení digitalizace dokumentů palce, ať se co nejvíce daří!

broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image