Return to site

(ne)Konference pro operátory call center

Druhá (ne)Konference roku 2017 byla určena operátorům call center. V dopoledním bloku jsme měli možnost poslechnout si osobní příběhy Kuby z České pojišťovny, Tomáše z Raiffeisenbank a Lindy z BNP Paribas. Jak se stali operátory, co je baví, proč, co je trápí, jak se jim daří svou práci zvládat. V týmech po 10 členech jsme pak probírali kde vidí největší překážky pro to, aby dokázali pečovat o klienty co nejlépe nebo dokázali co nejvíce prodávat. Po obědě jsme navázali sdílením toho, co komu konkrétního pomáhá, jaké má metody na úlevu stresu, jaké využívá formy, formulky a pomůcky. Dokonce jsme v jednom kruhu zažili i meditaci, kterou mohou v jednom call centru využívat pro zklidnění mysli. Každý účastník získal celou řadu konkrétních informací jak to kdo dělá jinde, s čím se (také) potýká, co se komu funguje a co ne. Na závěr jsme sdíleli ve společném velkém kruhu všech účastníků co si kdo nejzajímavějšího z (ne)Konference odváží a jak se cítí.

broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image