Return to site

CoolWorkshop "Inovace ve vedení kontaktních center"

Poslední březnový týden jsme v OpenOne přivítali vedoucí pracovníky kontaktních center, kteří se přijeli inspirovat. Seznámili jsme je s myšlenkami Daniela Pinka a Simona Sinka i našimi zkušenostmi a tím, jaké se v poslední době objevují novinky ve vedení kontaktních center v České republice. Diskutovali jsme vnitřní motivaci a odměňování bez vazeb na KPI´s, význam toho, když je definován silný smysl kontaktního centra, specifikovali jsme klíčové prvky kultury, kterou by mělo mít kontaktní centrum, aby přitahovalo nové operátory a byla možnost si vybírat z hodně kvalitních kandidátů. A otevřeli i dvě aktuální témata účastníků, z nichž jedno bylo nanejvýše aktuální: jak s mileniály..:-). Moc nás to se Zdeňkem Bohuslavem bavilo a děkujeme všem účastníkům za aktivitu, otevřenost a ochotu sdílet.

broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image
broken image